frågestund- svar

Datum: 2009-02-01 Tid: 18:22:34
okej, då ska jag svara på frågorna :)

1. såg du kvällens lets dance ?
svar : haha, nej, jag brukar inte kolla på den sorten av program.

2. har du ngn kille ?
svar : nej, inte just nu.

3. vad gör du på fritiden ?
svar: jag spelar fotboll, dansar och umgås med vänner och familj.

4. vilka är dina favorit program ?
svar : just nu är det one tree hill, det brukar växla mellan den och oc.

5. vad är det bästa som har hänt dej ?
svar:  alla underbara vänner

6. vad gör dej gladast ?
svar: att bara få veta att ngn tänker på en  och älskar en.

7. det roligaste du någonsin har gjort ?
svar: oj, jag har gjort för mkt x)

8. är du kär i ngn just nu ?
svar: nja, inte kär, kanske lite småförtjust (a)

9. om du inte hette kaisa, vad skulle du vilja heta då ?
svar : Katie, lätt, eller möjligtsvis sofie

10. spelar du ngt instrument ?
svar : nej, men jag funderar på att börja med trummor till hösten.

11. vad tycker du om blondinbella ?
svar: det vill jag inte yttra mej om här publikt.

12. hur länge har du bloggat ?
svar: den här bloggen startade jag och emma några dagen efetr nyårsafton tror jag, innan dess har jag haft två bloggar som jag snabbt raderat.

13. hur många besökare har ni varje dag ?
svar : runt 40 - 60 per dag

14.hur ser din drömkille ut ?
svar : det är helt omöjligt att svara på, det handlar ju egentligen mer  om personligheten också, så, han kan egentligen se ut på alla möjliga sätt.


sådärja, det kanske inte var jättemånga frågor, men en del iaf.
/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0