fredagen den 13

Datum: 2009-02-13 Tid: 09:21:42
fy emma, nu har du varit så där seg på att blogga igen. har ¨bara inte orkat, men jag antar att alla känner så ibland.

idag är det fredagen den 13, otursdagen. jag ska om tio minuter åka till energihuset(vart ligger det?) och lära mig självförsvar. Det blir nog ganska kul faktiskt. sen lovar jag och visa alla grepp på dig, kajsa, visst är jag omtänksam?

igår var vi på polismuséumet, det var helt okej. jag och erika löste ett mord, sen svarade vi på massa frågor om poliser. efter skolan körde vi en hel timme spinning, vilket var sjukt jobbigt, i alla fall för mig. var med kajsa en stund efteråt också.

nu måste jag nog skynda mig om jag ska hinna.

/emma

Kommentarer
Postat av: Kaisa

jättegulligt, verkligen :) <3

2009-02-13 @ 19:02:56
URL: http://weird.blogg.se/
Postat av: emma

vänta du bara kajsa, i've got the moves now :)<3

2009-02-13 @ 19:50:49
URL: http://weird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0