grey's och dirty

Datum: 2009-02-18 Tid: 18:32:53
tjoho, två säsongspremiärer på en kväll, med andra ord, en lyckad kväll. vem kommer inte sitta framför teven ikväll?
nu känner jag att jag egentligen borde plugga inför matteprovet vi ska ha imorrn ifall jag ska gå då, men jag orkar inte. har världens huvudvärk som bara bultar dessutom.

mamma åkte och hämtade mina omdömen, och jag fick godkänt i alla! jag var lite osäker på musiken, men till och med där fick jag godkänt. han tyckte bara att jag skulle träna lite på att spela i grupp. jag tappar visst lätt bort mig då. haha, det stämmer nog in ganska bra.
kameran är urladdad, så jag har inga bilder jag kan visa just nu. jag antar att jag måste gå och plugga nu.
au revoir,

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0