hard

Datum: 2009-02-07 Tid: 12:35:44
tjoho, för en gångs skull så äger jag karro i quitar hero. 

igår hade vi jättekul, jag sov över med emelie och karro. när vi kollade på twilight(typ nionde gången f¨ör mig) flummade jag supermycket, för jag hade druckit lite för många coca color. tillslut började de slå mig så fort jag pratade, så då blev jag tyst.
vi sminkade oss också jättefult, och lekte modeller, posade väldigt hett gjorde vi. när vi skulle sova somnade emelie nästan direkt, och jag var jättetrött, men karro var pigg, så så fort jag höll på att somna slog hon mig i ansiktet. tillslut började jag mumla om bananer och röd färg eller något sånt, så jag fick somna.

nu måste jag ut med lilla hunden, ikväll är det cup igen, ska bli jättekul.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0