helg

Datum: 2009-02-08 Tid: 02:27:06
jag tänkte berätta lite om min lillia trävliga helg än så läng. i fredags var jag först hemma hos maria, sen träffade jag ju dom där balla pesronerna. vi hade jättekul, vi gick först till ica och köptr godis och chips och läsk och hyrde film," donkey punch " som var så jävla bra ! jag orkar inte berätta om den, men se den. men goggla inte på namnet. sen var det en jävla massa garv också självklart .
och så idag så sov jag . sen spelade jag fotbollscup, vi vann den. tjiho. sen på kvällen åkte jag och mami till bromma och träffade några kompisar, eller, aså, hon träffade sina och jag mina liksom. hha, det var jättekul, det var en liten nioåring där, som var feett kaxig ! han tvingade in mej i ett hörn och började slå mej, hårt. sen så började han kommebntera massa grejer också, och han satt typ hela kvällen och var kaxig. skoja inte. haha, sen besätmmde jag och sara oss för att kolla på björn bröder, och vet ni hur rolig den filmen var ? jag typ garvade ihjäl mej coh varje scen.
nu är jag tröttis, ska snart sova tror jag .
love to u .
/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0