jag får spunk

Datum: 2009-02-08 Tid: 20:25:35
jag får spunk! seriöst, jag håller på att fixa en grej med bloggen, men det funkar bara om man gör en viss grej ! om den inte funkar imron så ringer jag felicia och låter  henne fixa det (a).
iaf. idag dog jag ocg felicia. nästan iaf . vi gjorde jordgubbsmilkshake och satte på mamma mia och låg och bara slappade i soffan. gud vad mysigt det var . sen messade vi luay och vi tre gick upp till statoil och köpte godis. sen gick luay hem och jag och felicia gick upp på mitt rum och snackade och tog lite pics. jag laddar in dom när felicia laddar upp dom . haha, det var jättekul, ( men det kommer inte låta roligt för er som läser, men det skiter jag i ) . när jag skulle mixtra jordgubbarna som var frysta så stog felicia bredvid och snackade om ngt. så satte jag på mixern, och det lät jättehögt. så felciia hoppar jättehögt upp i luften och skriker "ÅH HERREGUD !" haha, fan vad vi garvade åt det. här kommer en bild på ett litet intrenskämt också:


love to  u
/ Kaisa

Kommentarer
Postat av: felicia

haha, ÅH HERREGUD.

plommonfluff <3

2009-02-08 @ 20:46:11
URL: http://felicius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0