krångligt blogg.se

Datum: 2009-02-18 Tid: 20:20:50
hej alla.
det var inte mitt fel att jag inte har bloggat, blogg.se ville inte samabeta igår, och emma, du har faktiskt vart hemma och vart sjuk de senaste dagarna ! :D
men jag kan berätta att min underbaraste syster fyllde år igår. jätteübergrattis till henne. annars har dagarna vart ganska normala. jag kan berätta om min dag bara för att jag inte har ngt annat att göra.
skolan börjar med att vi inte hade ngn idrott, eller, vi hade idrott , men teori liksom. så det var ett papper man skulle fylla i frågor på. sen hade vi matteprov.! det var laskigt. fast det var inte så jättesvårt som jag trodde, ddet gick nog ganska bra. och på svenskan ska vi börja läsa en bok som heter vinterviken, är det ngn som har läst den ? iaf, är den bra ? sen vår otroligt korta lunch på onsdagar, trettio minuter .och sen no, men det var ganska kul, vi tittade på bakterier i ett förstoringsglas, elel,r ja,. jag och maria gjorde det, för vi fick inte göra det igår, det var för många i labben. sen satt jag och crille och snacka ganska länge medans jag väntade på maria som gjorde ett prov hon missat, jag tvingade crille vara kvar *ond*  . sen gick jag och maria hem, sen åkte jag till dansen. det var jättekul, vårt numme rtill vårshowen kommer bli så jävla ballt !
nu på kvällen har jag pluggat so, och nu eller imorn ska jag ta bilder på min trumpet och sälja på blocket.se så jag kan köpa en laptop ! tjiho !

love to u
/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0