melodifestivalen

Datum: 2009-02-07 Tid: 22:28:48
vi vann cupen! finalen var mot BP och vi vann med...2-0? jag gjorde i allafall två assist, det gick väldigt bra för mig den matchen. i semifinalen fick jag en spark på knät, och i början kände jag ingenting, men i finalen släppte allt och nu har jag jätteont.

nu har jag sett melodifestivalen och kollat lite på OC. jag gillade faktiskt emilias låt, den var inte så stark i verserna, men refrängen var jättebra! jag kan inte fatta att caroline af ugglas fick den där internationella rösten, eller vad det nu hette. hon var inte bra!

jag orkar inte ladda uppbilder nu, för mamma och linnea har precis kommit hem från skåne, så vi ska mysa lite.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0