mysis dag

Datum: 2009-02-01 Tid: 20:25:15
jag gillar min dag. den har faktiskt vart jättebra. jag skulle följa med mickan till henne dans först, men smart som jag är sattte jag väkarklockan samtidigt som bussen går. så jag fick ta nästa buss smom gick en halvtimme senare, och om jag får säga det själva hade jag lite skills med tiden där.
iaf, sen så kom jag dit, och satt där och väntade i typ en och en halv timme. där var det världens sötaste barn, oh va golliga ! nör mickan kom ut så gick vi till donken direkt, fan vad hungriga vi var, jag hade liksom inte ätit ngn frukost. haha, vi nflummade runt ganska mkt där, haha. sen så gick vi om kring i täby, och mckan hade cashflow, så hon bara typ plockadeu åt sej massa grejs och köpte, haha. jag börjar bli trött på vintern, så jag protosterade lite och köpte detta :

1. kjolen - hm ( grejen är, att jag köper aldrig kjolar, och så fastnade jag för den här så himla mkt ! )
2. pilotbrillor. hm ( jag fulllkomligt älskar pilotglajjer, och dessa var jättesnygg! )

love
/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0