pain in my stomach

Datum: 2009-02-16 Tid: 22:29:07

har ont i magen. aoutch. för alla som ville veta, alltså. ni andra har fått veta det ändå. gud vad jag är tråkig. sjukdomar gör så att min humor blir dålig. fast det kanske den alltid är? nu babblar jag.

jag har försökt fixa lite på powerpoint en ny header, men det blev inga lyckade resultat. men när jag väl lärt mig tror jag att det kommer bli jättefint. .

lite sur för att jag inte kunde träffa älsklings märta på träningen, men jag får väl göra det någon annan dag. men det måste bli snart, saknar henne nåt enormt! jag träffade i allafall kajsa precis innan hon skulle iväg, det kändes som en evighet sen vi träffades.

jaha, det här blir nog sista inlägget för ikväll. imorrn åker klassen till kungsberget, men det lämnar mig, karro och sofia hemma. de är också sjuka. stackars oss.

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0