rubrik

Datum: 2009-02-05 Tid: 22:03:08

visste inte riktigt vad rubriken skulle vara, så det fick bli så. det blev visst ett till blogg inlägg, jag behöver komma undan att fixa i köket, så då kan jag sitta lite extra länge vid datan x)

skolan gick långsamt, och precis som alla andra bildlektioner slutade det med tre ihopknycklade papper och åsa som stod och suddade ut mina teckningar. satt och pratade om betyg och hur man ska nå MVG i bild, men jag kan nog vinka bye bye till det. man måste tydligen ha "det lilla extra" för att få det, vilket jag inte tror att jag har.

take care som vanligt, och jag fruktar redan träningsvärken jag kommer få imorrn. armarna kommer nog vara värst, men jag tror att det komemr kännas i magen också.


jag, kajsa, mickan och maria. lite oförberedda, haha.

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0