rulla i snödriva

Datum: 2009-02-24 Tid: 16:29:20
haha, fän vad kul det var idag. det började med att vi vaknade och direkt började garva åt vad vi garvade åt igår kväll. sen kom vi ut i backen, och vi åkte i en typ pist off pist , om ni fattar . så åkte vi omkring där, och det var liskom talande björnar där. haha, de var jätteroliga att svara . jag åkte liksom före emma,  och jag såg inte ett jättestort gudd som var precis innan man  kom ut i backern, så jag flög över det och landade på rygg med skidorna  i luften. då hörde jag bakom : "hahahh AHH !" det var då emma som hade börjat asgarvat åt mej , och därför inte heller sett guppet. så hon flög också och landade med sina knän åt varsitt håll liksom. först garavde hon också, men sen började det göra ont i hennes knä, så jag kämpade av mina skidor och försökte komma upp till henne, eftersom hon hade landat lte längre upp. det gick inte så bra. sen nör jag fick av hennes skida puttade jag ner henne i én nerförsbacke, och hon drog med mej, så jag rammla på henne. haha, och det var så jävla djup lössnö, så vi kom inte upp. och så låg skidor och stavar åt alla håll, och mönniskir som kom förbi kollade konstigt på oss. haha, fan vad vi garavde.
nu ska vi snart ut och ta en afterski., pusspuss.
/ Kaisa

Kommentarer
Postat av: Minna

Fin blogg :)

2009-02-24 @ 18:20:14
URL: http://minnajegenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0