sanningens ögonbilck

Datum: 2009-02-02 Tid: 19:08:49
Blev nyss utmanad. Av emelie
Regler:
1; Länka till den som har utmanat dig.
2; Berätta sju sanningar om dig själv.
3; Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4; Skriv ett medelande i de 7 personernas bloggar så att dom vet om utmaningen

Sju sanningar om mig själv:
1. jag och mickan och henrik brukade lekan tarzan och jane i ett stort träd när vi var mindre. inklusive deras kläder.
2. jag drar alltid bort min mascara från ögonfransarna.
3. när jag är glad älskar jag att vara högljud.
4. jag brukar leka att jag spelar in en musikvidoe varje gång jag lyssnar på musik.
5. jag längtar jättemkt efter en pojkvän
6. jag har alltid undrat hur det skulle vara att kyssa chad michael murray
7. jag skulle vilja vara sådär riktigt bra på ngt.

jag utmanar :
hejhumor.blogg.se
kollasuw.blogg.se
rosatiger.blogg.se
biie.blogg.se
lo-kaff.blogg.se
jagskadansaidag.blogg.se
felicius.blogg.se

/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0