ska äta cornflakes

Datum: 2009-02-09 Tid: 21:31:31
rubriken säger allt. därför göra jag en snabbis av dagen. för jag orkar inte äta cornflakes vi datan .
i morse vaknade jag av att mickan kom in i mitt rum. hon skulle nämligen komma till mej i morse eftersom vi bröjade kvart i tio, det börjar bli lite av en tradition att hon kommer. iaf, så hade jag vaknad av klockan men bara somnat om efter att ha stängt av den, så som tur var hade dörren varit olåst , och mickan hade kunant komma in och väcka mej. tjugo minuter innan tåget gick. det första jag sa till henne var tydligen " vem är du ". haha.
sen en ganska normal dag, träning, flummträning, kul .
ikvällen bestog av tv, chokladbollar och dator.
följ gärna min och mickan dans blogg.
love to u.
/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0