vad ska jag skriva som rubrik ?

Datum: 2009-02-14 Tid: 21:58:41
det spelar ju ingen roll nu, för nu skrev jag den rubriken, hänger ni med ? det gör knappt jag,
jag har haft det jättebra medans jag inte bloggat, kanske därför, höhö. nej, jag tkr faktiskt om att blogga, bara om ni undrade. det gjorde ni nog inte  . SLUTA BABBLA KAISA .
iaf, jag kan berätta lite . i fredags, igår asså, så mötte jag sara i stan. det var jättemysigt, vi stannde och fikade där ett tag på "café the rose". fint ska det va. ett winerbröd och en cola . exotiskt säger jag bara. sen åkte vi hem till mej, och hade det jättebra, gjorde lite allt möjligt, åkte ner och hyrde "disturbia " ( jag vet , den är inte läskig , men den var jävligt bra ) och garavde skitmkt självklart . hah, ni kommer inte fatta det här, men jag kan berätta ändå, fö jag har lust med det. hon hatar att bli tagen på kort ( heter det så ? ) så jag tog kort på henne hela tiden, för att jag är ond. och hennes kort är jätteroliga. jag typ garavde ihjäl mej x) . så höll vi på hela kvällen. sen idag var vi tvuugna att gå upp tjugo över åtta (!) för att jag ahde träningsmatch, som det INTE gick bra på, men det var ju ingen viktig match, så det är fane. sen bakade vi ett par underbara kladekakemuffins med marsmellows, gott va ?
det tyckte jag. sen skulle jag på min morbros 40 års fest ( det var faktiskt ganska skoj, ) så vi fixade till mej lite. på vägen dit släppte vi av henne på centralen så hon kunde ta sej tillbaka till huddinge. så åkte vi vidare till festen, och det var jättekul, det kom in en jättekansig gubbe och sa att han brukade gå naken i kängor på typ sergelstorg. haha, han var ruulig. jag och hanna satt och snackade jättemkt och typ allt jättelänge, min morbror hade n kaffemaskin, gid vad gott det var. det är perfekt med kadde när man pratar. hihi. nu ska jag typ kolla på en film with my parents. amanda frågade egentligen om jag ville dit, emn jag ska upp 7 imron, ska på zonträning, så det är nog inte världens bästa idé .


1. jag och sara , väldigt söta
2, sara, min favobild
3. våra otroligt göda muffins
4. en god "drink" och snacks
love to u.
/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0