26 januari

Datum: 2009-01-26 Tid: 20:28:40
idag har vart en jättehändelselös dag. skola, inget speceillt. sen hade vi träning, emn eftersom jag hade ont i halsen och maria var förkyld så var vi inte med. vi stod och sjöng och hade tväling om vem som kunde fånga flest snöflingor i munnen ( ajg vann med 7-4 ) . sen löste vi alla hennes preoblem också. nu väntar jag på att papi ska komma hem från italien där han  har åkt  skidor, det ska bli kul !
btw saknar jag emelie franzén och felicia lönnström v'äldans mkt just nu .

jag tror jag ska se på wild child nu, och dricka herrjunga cider, 'ubergott ! :D<3
 / Kaisa

Kommentarer
Postat av: emelie

jag saknar dig med

2009-01-26 @ 20:48:16
URL: http://livetenligtmiliw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0