ajabaja!

Datum: 2009-01-22 Tid: 20:29:41
har inte skrivit på två dagar, inte bra.
men igår var jag ju i stan ooch såg twilight, kom inte hem förrän vid tjugo i tio och var för trött för att skriva. filmen var såklart lika bra som i söndags, jag älskar den!

efter skolan var det take care, och karro följde med mig hem. träningen gick bra, förutom under balansövningarna, då jag är ganska klumpig av mig. ramlade av bänken några gånger.
under kvällen har jag mest läst twilightboken. jag är snart klar med den första, och det är skönt att jag har två böcker kvar att läsa. jag har blivit helt beroende av twilight, men det börjar gå över lite nu. då blir det skönt för dem i klassen, då slipper de höra "Jag älskar twilight! vet ni? jag älskar twilight! jag älskaaaaaaaaar twilight!"

ingen bild idag, orkar inte ta fram kameran. men jag fotar lite i helgen i allafall.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0