åreåreåre

Datum: 2009-01-01 Tid: 22:06:52
tjatja,

sitter och kollar på tv med kaisa. vi har precis kollat klart på Tomten är far till alla barnen, en riktig klassiker i min familj. kan snart alla repliker i den, haha.
På lördag åker vi hem från åre, så imorgon ska jag och kajsa åka ut i backen direkt när liftarna öppnar. jag har glömt att ta med grejen som man laddar in bilder med, så bilder får ni när jag kommer hem.

Åkte i Duved med kusinerna idag, men vi hann inte med så många åk. vi kom ut så pass sent i backen efter en sen kväll igår. vet inte riktigt när jag gick och la mig, men det blev nog ganska sent. kvällen var i allafall ganska lyckad, förutom raketen som aldrig kom iväg. den smällde på balkongen och jag fick splitter i håret. Jag råkade dra av en tuss avbrännt hår. Ja, så kan det gå.

Ska kolla vidare nu, någon film med Jennifer Love Hewitt på femman. Glad 2009, eller vad man nu säger ;)

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0