bad

Datum: 2009-01-14 Tid: 20:58:44
bajsbajs, det var meningen att maria skulle komma hit, men förts så åt jag, till typ kvart över sju, och då när jag ringde henne så hade hon precis börjat klä av sin gran, och det har hon hållit på med till typ nu, så det blev inget . förlåt emma, då hade vi kunnat ta bilder till bloggen.

idag var vi och badade, och jag tog med kameran, det vankas bilder (a). det var faktiskt jättekul, jag, mickan, linda och lovisa badade tsm typ hela tiden, fick iböand sällskap av niclas och daniel. vi var typ på eriksdalsbadet i stockholm någonstans, och ävne om det inte var det bästa badet jag har sett så var det mysigt, det fannas typ en fors man kunde åka i, där åktae vi typ hela dagen, föutom när vi satt i bubbelpoolen (a).sen gick jag hem till maria, vi flummade lite vid datorn , sen satte vi på "mysteriet på greveholm", bara för att jag ville det (a). men här är lite bilder från idag;haa, kolla killen i bakrunden....här är han igen x) fan vad vi garvade åt det x)
irgonera mej på denna bild :)

1. lovisa och knassnubbe
2. lovisa och knassnubbe
3. mickan
3. lovisa
4.linda och lovisa
5. linda
6. jag (osminkad) och lovisa
 / Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0