BILDER!

Datum: 2009-01-06 Tid: 14:01:34
hola .
så, nu har jag laddat in lite bilder från min kamera, i'll load them up tight now.


1. jag och emma på väg ner till torget. ( nyår )
2. jag och emam på torget ( nyår )
3. Tog lilla emma bort, den var too hot for you.
4. åre torg ( nyår )
5. hanna och erica posar hett.
6. undderbara åre.

 jag hade tyå världens bästa vecka i åre, tack emma, och alla andra.

ja, efetrsom jag int6e hann blogga igår får jag väl blogga dubeblt så mkt nu. igår var jag istan med underbaraste, och fan va filmen var rolig . ( emma, vi måste sluta göra samma saker, vi skrier ju baar likdant hela tiden ). iaf, så efter mk garv, gick vi först till hm, för emma skulel typ hitta en jacka, och där köp världens sötaste underkläder, med betty boop på, jättesöta, dom kanske låter jättefula, emn det är dom intte. men jag kände tyvär inte för att lägga ut mina underkläder på internät, så här får ni inte se dom.  sen gick vi in på gina, där jag köpte den här;

den är jääättefin på, jag är jääättenöjd !
 sen på kvällen åkte vi hem till min gudmor, och var där till typ ett.jag och louise ( hennes barn ) bestämde os för att ha grtåkväll, efetrsom hon gråter till typ alla sorgliga filmer, så först såg vi på så som i himelen, och sen på p.s i love you. tillslut låg vi helt intrasslade i varandra, och hon grät jättemycket , och jag ingenting, för ajg gårter inte till filmer, så det kanske var lite ,misslyckat, haha.

nu idag, om några minuter, så kommer elin och felicia hit, och så ska vi vidare ner mot centrum och fiak på café biscotti, det är jääätemysit där, och det ska bli jättekul, för jag har inte träffat dom sen innan jul typ !
vet ni vad jag kom på ? att när jag ska visa hur mkt ngt var, så skriver jag "jäääättemycket" det har jag gjort tre gånger bara i det här inlägget typ. x)
aja, nu måsye jag sminka mej, vi hörs !
 / Kaisa

Kommentarer
Postat av: Mikaela

gu va långt hår du har fått!! jag har inte märkt det<3

2009-01-07 @ 13:41:47
URL: http://biie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0