bråk, bråk och åter bråk

Datum: 2009-01-22 Tid: 18:09:09
alla har väl hört om Blondinsbellas, carolina gynnings och katrins ... någontings bråk. jag tycker att det är så fjantigt. jag tycker att starten av det var fjantigt och det mest fjantiga är att det nu har gått ut i tidningar ! seriöst, har dom inget bättre för sej ? jag vakanr till the voice varje mårgon, och den här veckan tror jag att den här katrin har vart där två gånger bara för att prata om det. för er som inte vet handlar det om att blondinbella , som är helt emot viktproblem säger hon själv, tycker att katrin och carolina gynning ska föreställa förebilder för tjejer i tonåren, men är för fixerade vid vikt. men samtidigt så har blondinbella helt ändrat fugur under den tiden hon har blivit framgångsrik med bloggen. så katrin någonting och carolina gynning går nu ut och säger att blondinbella själv bara är ett barn , och inte borde skriva såna här saker om vuxna. krångligt, eller hur ? själv vill jag inte gå ut med min personliga åsitk, men håll med om at det är knasigt .

/ Kaisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0