elevens val

Datum: 2009-01-12 Tid: 14:41:53
måndag, tisdag och onsdag har vi typ profildagar i skolan. man fick typ välja mellan grejs, och den här veckan ska jag åka skridskor, klätra klättervägg och bada. det ska bli kul med klättervägg och bad, skridskor åkte vi idag, och även ifall just det inte kanske är så kul, så hade jag maria och louise väldigt roligt iaf. hah, vi körde apan i mitten, och vi kanske var lite för seriösa. lousie kastsde en boll till mej, och så studsade den i sargen. så hörde jag hur maria kom bakom mej, och jag bara kastade mej mot bollen. tyvär stod det en sarg där. så jag åkte rätt in i sargen med knäna typ före. fan vad vi garvade åt det, vi typ låg ner på isen. vi typ slängde oss efter bollen hela tiden, det var jättekul , och sen hade vi ju inte världens skills heller, så vi ramla ganska ofta, jag har jätteont i knäna och låren just nu x).

dagens lätt skönaste kommentar;
Linda: men asså, blinda, dom ser ju inte så bra.
HAHAHAH, VAD JAG GARVADE.

/
Kaisa

p.s hade inte med mej kameran, för den har laddat ur, tar med den till klättringen imron, så får ni bilder,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0