emma fortsätter festa hemma

Datum: 2009-01-30 Tid: 22:29:24
eller inte. jag ska ju "dygna" ikväll, men jag börjar redan bli trött. får väl övertala syrran att vi ska sitta och spela guitar hero tills mamma och pappa blir galna.
ja, min kväll hörde ni ju om i förra inlägget, så jag har väl inte så mycket att skriva om. jag är väl hyfsat seg,

emma(vi sitter och spelar guitar hero) alltså, folk sjunger ganska ofta om romarna, alltså romance...
linnea: va?
emma: jjamen, de sjöng ju nyss the romance are dead, de sjunger typ alltid det...
linnea: är du dum eller?
emma: vänta, nuuuu fattar jag. romantiken är död!

det känns som om det var typiskt mig.
nu tror jag att jag ska kolla på twilight, fördriva tiden lite. nu när böckerna är slut vet jag inte hur jag ska klara mig, måste hitta ett nytt beroende.  det blir nog svårt...


blev lite fäst vid min partyhatt, vill inte ta av den x)


/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0