...

Datum: 2009-01-23 Tid: 14:53:11

fredag! till skillnad från förra året då veckorna gick jättesnabbt känns allt så långsamt nu... men nu är det helg, som däremot går snabbt över "/

idag ska jag bara ta det lugnt efter skolan, ska spela lite guitar hero och börja på andra twilightboken. läste ut den första i skolan idag, så att karro skulle kunna låna med sig den hem.
när vi skulle till musiken så missade jag, erika och emelie bussen, så vi gick snabbt till tåget istället. där träffade jag mickan och kajsa. jag saknar verkligen dem, de tär tråkigt att vi inte går i samma klass längre. men jag ska i träffa mickan ikväll ändå, så det är ju bra.

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0