.

Datum: 2009-01-27 Tid: 22:10:45
har för ont i huvudet för att blogga, men jag lägger in ett test bara för att jag tkr det är kul. ska bara skriva att jag färgade mitt löshår med mickan och emma idag, det blev faktiskt bra.

4 av mina favoritprogram:
- One tree hill
- OC
- vänner
- sex and the city

4 saker jag gjorde i går:
- sjöng med maria
- drack herrjunga cider ( min gud )
- åt jättemkt
- fångade snöflingor med munnen

4 saker jag ser fram emot:
- åre
- Sommarlov
- Bli äldre
- Åka utomlands

4 favoritrestauranger:
- thank god it's friday
- hard rock cafe
- Mcodonalds
- kina resturanger

4 saker på min önskelista:
- laptop
- Pengar
-spa/manikyr
- smycken
/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0