fekke

Datum: 2009-01-25 Tid: 14:04:59
sötnosar !
ohh, idag har jag vart och shoppat me mami, vi skulle egentligen bara köpa löparskor och inomhusskor till mej,  men det bliv lite mer (a). dock inga skor. jag har tagit kort på allt, korten kanske inte var bästa, men ni får stå ut.

+ en tröja till mej som var omöjlig att få bild på, och lite grejs mamma köpte.

tack mami, det var jättemysigt.
jag ska berätta om filmkvällen hos linnea senare, vi ska likasom ha typ fest för att mamma är frisk, så jag ska gå och hjälpa henne lite.
puss
/ Kaisa

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Kajsa vet du vad jag kom på? att jag har sånnadär gula skor, fast svarta typ :P <3

2009-01-25 @ 21:23:19
URL: http://biie.blogg.se/
Postat av: Kaisa

fan vad ballt, vi kan vara värsta skorbuddys :D<3

2009-01-26 @ 09:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0