franska prov

Datum: 2009-01-19 Tid: 21:13:24

sådär, nu är allt jag ska fixa fixat! vi har franska prov på onsdag, så jag tränade alla kap 4 glosor idag, och imorrn tar jag verben och prepositionerna.


träningen gick väl ganska bra, krockade in med mitt knä i lovisas, så knät vreds om, men det känns bättre nu. på måndagar tränar vi utomhus, och det gjorde vi idag också, mitt i all snö! det var härligt, jag, emelie och karro hade snöbollskrig på vägen till träningen, och karro mulade mig hela tiden. Fast jag hämnades, kastade en snöboll rakt i ansiktet på henne, haha.

Ikväll ska jag gå och lägga mig i tid  och läsa Twilightböckerna mamma köpte åt mig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0