fredag

Datum: 2009-01-24 Tid: 00:38:04
det är är typ den bästa dagen i mitt liv , med mamma menar jag !

jag har jaft en underbar dag. gympan var fett skoj, jag och mickan körde battling till pink' "u n ur hand" . sen så upptäckte vi att luoise och amanda v var fett duktiga på att dansa, så vi startar ett danscrew. fett ballt. sen så gick jag, maria, mickan, felicia x 2 och victoria hem till mej. där bakade vi detta underverk :

den var inte så god tyckte jag, men dom,m andra knasbollarna tyckte det. haha. sen kom luay över och villle också smaka, så han fick en bit. sen satte vi oss och kollade på sweeney todd, och victoria tycklte den var jäteläskig, medans vissa bara garvade när han skar av halsen på människorna x).

sen åkte jag, mamma och hanna in och såg på denna film ;

den var fakstiskt riktigt bra, och han var snygg.
love to u
/Kaisa

Kommentarer
Postat av: Mikaela

RUNK, du fuskade när vi battla! x) <3

2009-01-25 @ 21:25:43
URL: http://biie.blogg.se/
Postat av: Kaisa

HAHAHAHAHA

2009-01-27 @ 19:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0