gäsp

Datum: 2009-01-10 Tid: 22:57:51
vad jag är trött. det var en rolig träning, gick bra för mig. fick vara "fadder" för en av de nya tjerna, elin. hon var jätteschysst.
mina knän har börjat spöka och göra ont igen, hoppas det inte är slattern som är tillbaka, då blir jag galen! men om jag har tur är knäna bra till imorgon på cupen.

efter träningen fick jag rusa till mina kusiner, duschade på tre minuter och fixade mig på fem. hade superbråttom, pappa hade sagt att vi skulle vara där sju, men vi kom tjugo-kvart i åtta. men vi hann vara där en stund, spelade bandy med axel och agnes. kände att det inte riktigt var min grej.

tror att jag ska gå och kolla på grey's, mysa med en kopp te kanske. blev inga bilder idag, hittade inte kameran. men men.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0