heldag i stan

Datum: 2009-01-05 Tid: 19:09:35
har varit i stan nästan hela dagen med kajsa, maria och mickan. fick stressa när mickan och kajsa ringde halv tolv och sa att de skulle hämta mig klockan tolv. då satt jag fortfarande och åt frukost, och hade inte fixat mig ett dugg.
men jag hann i tid, var t.o.m klar en kvart innan.
vi såg på "Vi hade i allafall tur med vädret" och skrattade oss igenom hela filmen. Jag rekommenderar den.
efter filmen gick vi runt i lite butiker och jag köpte en klänning från gina och två grejer från HM.

oj, måste skynda mig. ska till mormor och morfar sven. men jag bloggar mer ikväll, en bild på daagens outfit kommer då.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0