heroes

Datum: 2009-01-28 Tid: 20:06:24
väntar på att heroes ska börja, säsong tre börjar sändas på någon canal + kanal, men jag vet inte riktigt vilken, så jag ska gå och zappa fram tils jag hittar rätt.

skolan var som vanligt, smällde i mig två chokladkakor och en iste efter gjympan. jag hatar basket, jag suger verkligen på det. när jag skulle skjuta råkade jag kasta in bollen i killnarnas omklädningsrum istället. i hate it!
när vi slutade kom frida och alice med mig hem, och vi proppade i oss en hel Phish food burk till mellis. vi fixade headern och tog reda på vem som vann top model.

fem minuter kvar, bäst att jag skyndar mig. kommentera om vad ni tycker om headern.


jag och kajsa

/emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, du är så smidig emma x)

2009-01-28 @ 21:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0