home sweet home

Datum: 2009-01-03 Tid: 23:31:47
borta bra men hemma bäst? Nje, så tycker inte jag just nu. saknar åre jättemycket.
sov under nästan hela hemresan, kanske fem-sex timmar. vi stannade vi någon vägkrog med någon äcklig buffé med typ älgbullar, eller något liknande. är lika äckligt som det låter.

25 minuter efter jag kommit hem fick jag rusa för att hinna till fotbollsträningen, hann träna i någon timme. det gick väl ganska bra, jag har inte tränat på typ två veckor, så det var en bra start inför cupen imorrn.

min dator gör så att jag inte kan se mina inlägg eller några andras för den delen, men jag får hoppas att alla andra ser det här.
har laddat in bilder från åre nu, så jag lägger upp dem om ett tag.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0