i loove åre

Datum: 2009-01-02 Tid: 16:01:41

sitter här i soffán med filips minidator. jag tror jag ska köpa en likadan. ska bara spara pengar först *dt kommer gå bra*.

idag har det snöat hela dagen. ojojoj vad snö. nej, nu överdrev jag. så mkt snö var det inte, men det var mycket. vi åkte till runt halv ett med min papi som sagt, och sen över till emmas supergulliga kusiner ( jag tänkte skriva kaniner av ngn anledning ) i björnen, och oj vad dom kunde åka ! dom var jtteduktiga.
haha, emma skriver fel ´. jag puttade inte va henne, jag skulle dra fram liften lite, och då råkade jag dra fram för mkt, så emma rammlade av, det är faktiskt sant.  haha, det var roligt

nu ska jag och emma snart träffas. sen ska jag kanske bada med alla personer., fast just nu är mamma pappa och alle är och kollar på en lägenhet, men jag offrade detför lilla emma. visst är jag gullig ?

/ Kaisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0