i taket lyser stjärnorna

Datum: 2009-01-29 Tid: 16:47:14
gud vad folk ska gå och se den filmen . i vilken blogg ud än läser ska ngn gå dit. jag vill också se den ! fast, inte imron, för då fyller världens bästa år. vi ska fira på detta sätt ;
först på eftermiddagen åker vi ( alltså mickan, jag, maria emma och amanda ) ner till centrum och fikar på fiket.
sen på kvällen, så åker typ bara jag maria och mickan in till stan ( jag vet inte om dom andra ska med in, det var ngt knas ) och kraschar på första bäsat korvmojje ngn stans vid kungsträdgården, mysti va ?

haha, jag tycker min mamma sa en liten rulig grej, jag satt vid datorn och kollade på one tree hill, som jag hade laddat ner. nerladdning är ju olagligt, men mamma ba
 : vad gör du kaisa ?
jag : jag ser på one tree hill
hon : har du laddat ner det ?
jag : ehm, ja..
hon : tänk vad du kan !

jag vet, jag har jättetråkig humor, but what's a man to do ?

love
/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0