j'ai mal au coeur

Datum: 2009-01-14 Tid: 19:37:07
för er som inte kan franska, jag mår illa.  min favoritmat, tortellini med ostsås, och jag råkade äta jättesnabbt och väldigt mycket. inget jag tipsar om.

jag, emelie och karro hade planerat att åka till täby efter skolan, ´men det blev lite misslyckat. först skulle vi ut med totte, men emelie fixade till lite på mitt löshår och klippte det jämnare, och det tog ett tag. sedan fixade hon med sitt löshår också, så det tog ännu längre tid. tillslut var vi ute med totte, och då var klockan 20 över fyra. vi ahde inte så mycket tid på oss att vara där, så jag och karro ville inte åka. då blev emelie ganska sur, men vi muntrade upp henne med lite kladdkaka, haha.

men nu börjat illamåendet släppa, tror att jag ska gå upp och spela guitar hero nu, har börjat spela på medium nu. jag kan j u iinte påstå att det går något bra, men men.

                   


                   





1. Karolajn goes brunett
2. emelej in action
3. min nörd
4. karolajn
5. totte

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0