kaisas otroligt interessanta liv just nu

Datum: 2009-01-29 Tid: 12:03:51
rubriken säger tpy allt x)
nämen, jag är ju sjuk, så ingenitng har hänt egentligen. igår skulle vi ju ut på resturang, men det blev tre rättersmiddag hemma ist, emd oxfilé och potatismos med vitlök i som varmrätt *mums'. sen somnade jag i söffan runt tio, och sov faktiskt nästan hela natten, vaknade två gånger tror jag. hhaa, jag drömde att jag var i kina , och  typ körde eb fotbollscup , över julafton. haha, knas.
idag mår jag iaf lite bättre, och om jag kan övertyga mamma om att jag är tillräckligt frisk ikväll så får jag kanske åka och kolla på min dansklass. hoppashoppas. det känns som ett ganska dåligt första intryck att missa första lektionen för att man inte är anmäld, och sen missa andra också för att man är sjuk.
idag ska jag kolla på mer one tree hill, eller oc, svårt val...

love
/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0