kändisvecka ?

Datum: 2009-01-03 Tid: 21:36:42
EMMA! INLÄGGEN ÄR TILLBAKA IGEN ! :O
knasknas .

hej allihopa föresten.
ijag är jäääätemät, har precis kommit hem från en resturang på åre torg ( jag är alltså kvar i åre, åker hem imrogon, villintevillinte. ) och först åt jag jättemkt oliver och vitlöksbröd, mums , och sen värdens största och godaste hamburgare men ost, bacon och dressing mumsmums, men jag rokade inte efterrätt.  me like. jag har tänkt på en grej. i tisdags typ, så frågade Petter, ni vet rapparen, emma om hjälp när hon klättrade upp för en backe, och idag på restuarngen så såg vi Sarah Down Finer , hon som sjöng " I remember love ". är det ett tecken ?        
idag har det varit en knasdag. vekligen. det börjar med att emma och hennes familj åker hem. bajsit. sen så när jag och pappa går av liften på toppen av fjället ringer min kära broder, och säger att filip ahr åkt in i ett träd och fått hjärnskakning. så just nu är han på sjukuset med alle och mamma, han har vart där sen ett idag. ja, sen kanske det inte var så mkt mer knas , jag åkte med hanna och erika till björnen, fikade och åkte hem igen. haha, dom kom på en liten rolig låt, remix till "opp och ner , ner och opp".
oh, jag och pappa var och badade på "upplevelsebadet" på holiday club idag, och rutchbanan var jätterolig, dn gick jättesnabbt om man låg på mage, vilket fegis pappa baar vågade göra en gång. jag gjorde det tre gånger (a). sen så fanns det så man kunde gå ut och bada i en utomhus bassäng, ddet var kallt men fett ballt.
och nu sitter jag här med min caffe latte, alla andra springer ommkring och packar ( utom mamma, alle och filip då ) som ajg var så smart att göra innan vi åt  middag. funderar på att gå upp och kolla kolla på ngn bra film.

/ Kaisa

P.S. eftersom vi har varit i åre har vi inte kunnat lägga in bilder eller göra ngn header. det kommer strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0