klättring

Datum: 2009-01-13 Tid: 19:44:38
oj vad trött och ont jag har överallt! igår åkte jag ju skridskor, och ramalde hela tiden, så jag vaknade och hade så jävla ont överallt. och som gärdde på moset ( HAHA ) så åkte vi och klättrade idag, och det var så jävla roligt ! fast, jätte tungt i musklerna. jag klarade fasktiskt att klättra längst upp på näst svåraste väggen *stolt*. sen gick jag , amanda och mickan till donken och åt lunch, chicken mcnuggets och company, mums  . på bägen tillbaka så gick vi in i en bokhandel, eftersom mickan skulel köpa twillight böckerna.
på vägen hem så gick jag och mickan av i täby och kollade på färg till mitt löshår, som jag ska färga så jag får samma färg på håret och löshåret. sen köpte jag två försenade (a) julklappar, och mickan köpte den sista twillightboken. haha, hon tyckte att hon sj'älv var pluggis x).
sen kom jag hem, och nu sitter jag och pratar i telefon med maria som har ahft tråkit hela dagen, för hon har vart sjuk.
/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0