kväll med felicius

Datum: 2009-01-10 Tid: 20:13:57
nu pratar jag med golle felicia i telefon. hon ska komma ht typ snart och sova här, det blir skitbra. egentligen skulle elin också göra det, men sen blev det knas och så blev det inte så. det var synd.

förlåt för min suuperdåliga uppdatering, men jag vet itne vad som hände. jag har iaf inte gjort så mkt, första skoldagen igår, gick bara från kvart över nio till tio över tolv, pluggade på eftermiddagen, åkte in till hard rock café och sen vidare till amanda med maria. sen sov maria här, det avr knas och ruligt, och idag var det julgransplundring med kusinerna och mormor. sen träning, där det kom två nya tje´jer från upplandsväsby och provtränande, dom var ritkigt trevliga´!  har tyvär inga bilder, har inte tagit kort dessa dar.

det ska bli fett kul på måndag tisdag och onsdag, för vi har elevens val, då vi harfått välja ngt vi vill göra av ett antal alternativ. man fick välja i nummerording, och egentligen låg den här typ fyra för mej, emn det ska bli kul när man läste igenom det mer. jag, mickan, maria och amanda ska först på måndagen åka skridskor, på tisdagen bada på eriksbadet, och på onsdagen klättra klätterväg. 
 
nu kommer hon snart till stationen, måste möta .
 / Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0