kväll

Datum: 2009-01-07 Tid: 23:13:49
trevlans dag. först täby med karro och emma, sen till arninge med mami för att köpa en ny jacka. lägger in bilden på den så fort jag får den vanliga datorn, jag skriver på mammas just nu. sen nu på kvällen var vi först hemma hos emma och kollade på linas kvällsbok, härlig film asså. vi gick hem ifrån henne vid tio, efetrsom hon börjar skolan imorn. MOHAHA, DET GÖR INTE VI. sen så gick jag mickan och maria ut till en lekpark utanför marias hus i typ 40 minuter, sen ringde mickans föräldrar och mina föräldrar och tyckte "att vi skulle komma in i skolrutinerna" och komma hem. dessutom skulle jag städa rummet. men det var mysit.

jag har tänkt på en grej. jag läste blondinbellas blogg för några dagar sen, och där stod det att hon tyckte att folk krankade ner på henne för att hon hade bra självförtroende, och att hon tyckte att i dagens sverige får man inte ha bra självförtroende och tycka att man själv är snygg tillexempel. men grejen är, att bra självförtroende är ju sktibra,det ska man absolut ha,  men för bra kan vara jobbigt för folk runt omkring en , och om man hela tiden går runt och säger "fan vad snygg jag är! " kan få folk att  tycka att självförtroendet går över till skryt , eller vad tror ni ?

 / Kaisa

Kommentarer
Postat av: hehe

hur gick de me tungan kajsa

2009-01-11 @ 19:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0