manikyr

Datum: 2009-01-08 Tid: 11:55:03
har precis kommit hem från en manikyr på vallentuna hudvårdsalong. gud vad trvliga dom var där, och jäättebra på att minykyrera (?). jag blev jättenöjd, för ,jag biter ju på naglarna, men fick det här i julklapp, så sen dess  har jag försökt att inte bita. men dom har inte hunnit växa så långt, men hon som gjorde kunde ändå fixa en franskmanikyr på mej, om än att det vita inte blev så långt. och, jag fick handmassage, det var jätteskönt ! :D
 tack så mycket mamma och pappa, jag blev jättenöjd.

nu tycker jag att vi bortser från mina ugly fingrar, och tänk på att dom glänser mer och ser längre ut i verkligenheten.
 / Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0