morning

Datum: 2009-01-27 Tid: 08:36:40

idag ska jag åka till naturhistoriska med klassen och 7a, så jag tänkte skriva lite innan. förlåt för att jag är så dålig på att skriva, men jag har inte riktigt orkat de senaste dagarna. men jag kan skriva lite snabbt.

Söndag: var med karro på förmiddagen, sen gick jag till kajsa och firade lotta, såg på Benjamin Buttons otroliga liv(långtråkig)
Måndag: Skola igen, var med karro efter, träning ute.

Och nu är det tisdag, men det är ju bara morgon, så inget speciellt har hänt.


Jag och mickan hemma hos kajsa, charlies angels.

/emma


Kommentarer
Postat av: Mikaela

vi är seksiga! <3

2009-01-28 @ 18:21:18
URL: http://biie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0