mysfika

Datum: 2009-01-06 Tid: 19:00:25
nu är jag hemme igen från fiket, eller ja, har vart det ganska länge men vi såg på "just my luck" när vi kom hem, med lindsy lohan, det var typ baar därför elin ville hyra den ^^. vi hyrde 4 filmer i 4 dagar för 59 kronor på filmakuten, "just my luck", "temptation island" " the last kiss" och "bring it on". vi var på tjejfilmhumör, fast vi hann bara se en innan dom skulle hem och min farmor skulle komma. hon kommer strax.
vi hade iallafall jättemysit, vi satt där nere i kanske två timmar och abar skrattade och pratade. gash vad kul det vara träffa dom !
vi tog lite bilder, check us out ;


1. jag väldigt interesserad av min latte med sötnos felicia bredvid.
2. elin och felicia är jääättegolliga
3. jag och världens bästa elin

nu kommer min farmor , byebye
/ Kaisa

Kommentarer
Postat av: felicia

jag är ju för gulligt. STORT NOT

2009-01-07 @ 17:41:53
URL: http://felicius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0