naturhistoriska

Datum: 2009-01-27 Tid: 17:05:04
muséumet var helt okej, bättre än skola i allafall. när vi kom dit fick vi frågor av Cissi om kroppen och sådant, och vi fick leta reda på svaren. när vi ätit och gjort klart våra uppgifter där gick vi vidare till Jordens inre eller vad det nu hette, och letade reda på fakta till vårat SO-arbete.
Allt gick bra, bleev klar ganska fort, så jag, karro, sofia, erika och emelie gick vidare till dinosaurie avdelningen och tog lite kort.
jag glömde min kamera hemma, slarvig som jag är, så ni får vänta på bilder tills de andra laddar upp och jag kan sno dem.

imorrn ska frida och alice med mig hem, så då ska vi nog fixa en header. om ni har tur blir den kanske klar imorrn
au revoir,

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0