nyår/nyårsdag

Datum: 2009-01-01 Tid: 22:24:33
hej alla balla.

hade ni ett bra nyår ? dt hade jag. jag firade med emma och en del av hennes familj, plus en familj som heter carlsen.
 vi hade dt jättebra, fast dt va fett läskit, vi skulle smälla en raket på balkongen, men ni kan ju l'sa om dt på emmas inlägg . sen gick vi ner till ¨åre torg ( vi är i åre för dom som inte har fattat det, båda våra familjer är här ) och kollade på masa fyrverkerier där. jätte mycket fyverkerier. hah, knasgrejs hände där för hanna och erika, men orka skriva. :)

idag , så sov jag till elva eller tolv, ngnstans där, eftersom jag var trött. sen åkte jag och mami ut i längdskids spåret och åkte längdskidor ( dah ) till en våfelstuga som hade världens godaste våfflor !
nu på eftermiddagen har jag mest retat erika och vart  med världens bästa emma.

men nu ska vi snart spela spel, besserwisser, jag äger.

/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0