onsdag

Datum: 2009-01-21 Tid: 20:18:44
hej alla sköningar.
jag är trött. jag vill sova. fast egentligen vill jag inte det.

idag har jag bara gjort typ ingenting. jo föresten, jag , mickan och maria var nere i centrum och köpte hårfärg åt maria. hon ska färga sitt löshår. sen så var dom hemma hos mej ett tag, sen gick maria hem.då lagade jag och mickan mat eftersom det är min matdag idag (a). vi lagade hamburgare och pommfritt a la gott. x). vi tyckte själv att vi var lite duktiga på det. sen försökte vi få bukt med headern jag har gjort till hanna, vänta, jag lägger in den så får ni se :


men det gick inte så bra, vi var lite oskillade.

nu gosar jag med min sötis marsvin dynamit, mysitmysit.
tror jag ska gå och äta choklad och kolla på oc nu .

puss
/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0