planer

Datum: 2009-01-30 Tid: 12:38:58
jag har besätmmt min dag. igår gickl jag och la mej vid halv nio för att vara frisk tilsl idag. det fuckade upp.
så det blev så här:
jag gick till skolan idag. där mådde jag allmänt dåligt, min ögon bara rann och bajs. så jag skulle åka hem, jag skulle bara med amanda och slå in mickans lilla fina paket på håltimmen först . haha, detvbli välfigt bra, hon och hennes pappa mobbade mej för att jag råkade klippa av ett snöre. uppsi. sen åkte jag hem, och nu är jag hemme. men ikväll ska jag med till kristos och fira mickan där. egentligen skulle vi ju först ner till centrum, men det får jag skita i . den skulle det vara stan egegtnligen, men vi typ orkade inte eller ngt, det skulle bli kallt och vi visste inte vad vi skulle göra, , så det blev kristos ist, och det ska bi jättemysit. jag lääängtar.
nu ska jag blunda.
love
/ kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0