saknar storasyster

Datum: 2009-01-16 Tid: 22:35:08
aah! har precis sett en film på min syster när hon hoppar fallskärm! hon skickade filmen från australien, där hon varit sen september, och jag saknar henne så otroligt mycket! Men i februari kommer hon hem, lagom till hennes födelsedag. Har ingen aning om vart hon är egentligen, hon reser omkring bara, det ända jag vet är att hon är på en yacht där hon jobbar.

idag efter skolan åkte jag och karro till centrum för att fika. det var mysigt, de är alltid jättetrevliga där. jag hatar mitt kaffeberoende, jag gillar ju inte ens det, men ändå måste jag köpa en kopp och tvinga i mig den. men nu börjar jag vänja mig vid smaken, mamma ska göra en kopp åt mig nu.

så fort adde loggar in ska jag be honom att göra en header, vet inte riktigt när den är klar, men det blir nog snart.
Ha en bra kväll, ska kolla på premiären av Samantha med Christina Appelgate.

                          



1. Jag och kajsa posar snyggt(?)
2. bästa vän
3. jag och kajsa

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0