sammanfattning av helgen

Datum: 2009-01-19 Tid: 09:31:56
oj, jag har inte skrivit på hela helgen ! :O

så här får ni en sammanfattning:
jag ska berätta en sak som hände i fredgaseftermiddag senare idag, för det är typ bara tio minuter tills tåget går, så jag hinner iinte så mkt .
fredags kväll var mickan och snadra här, jätttemycist, vi såg på film, bland annat one missed call 2, den var jätteläskig och bra. sen gick mickan hem och sandi sov kvar, vi hade det jättebra. på lördag träffade jag och maria william och jimmy, sen var det träning. efter den så gick jag hem och körde en hemmakväll, har inte haft det på en helg på jättelänge känns det som. sen på söndagen så gick jag och emma på twilight (!) som jag typ dog av eftersom han är så snygg, tänk er själva att han tittar på er och pratar med er. seriöst, jag skulle göra vad som helst för att få spela mot honom i den filmen.
det var jättemysit.

jag måste se den igen, för den är så hmla mkt bättre på bio en på ipod, även fast det var kul att se den på ipod etersom jag så gärna ville se den (a). men jag ska iaf gå med tess ngn gång snart igen och se den, hon har inte sett den på bio en .

nu springer jag .
/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0