snö!

Datum: 2009-01-20 Tid: 19:57:37

var ute och gick med totte när det var som värst, snöovädret alltså. det var superhärligt, jättestora snöflingor! totte försökte jaga snöflingorna, haha, han såg jätterolig ut.

skola som vanligt idag, jag har börjat komma igång med rutinerna nu, så dagarna går snabbare. inget speciellt händer, förutom att sofia kom hem från thailand idag! Hon kom förbi i skolan sista lektionen och sa hej innan hon åkte vidare hem.
resten av dagen har jag pluggat, som sagt har vi franska provet imorgon, men jag kan allt, tror jag. Är ganska säker på det mesta.

Imorrn ska jag, emelie, sofia, karro och erika på twilight, så vi åker direkt efter skolan. Det ska bli jättekul, har verkligen längtat efter att få se den igen!





/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0